Ssangyong brengt de XLV tot leven in een productiemodel. Om het eenvoudig te houden wordt de Tivoli-benaming behouden voor deze langere versie.
Ssangyong maakt de Tivoli dan ook gewoon wat langer, door de achteroverhang 238 mm verder te laten komen. Zo wordt onder het afdekzeil 720 liter bagageruimte gecreëerd. De wielbasis blijft gelijk, en ook de beenruimte voor de achterste inzittenden wordt niet aangepast.
Ontvang hier de officiële digitale brochure van deze Ssangyong
Ssangyong maakt voor deze Tivoli XLV gebruik van dezelfde motoren als voor de korte Tivoli, met name een 1.6 in diesel- of benzineoutfit.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 dag geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 1 dag geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden