De 2de generatie van de Continental gaat nu toch al weer mee van 2011, tijd dus voor een facelift.
Sinds de lancering van de 4.0 V8, die we kennen uit de Audi RS7, kan de GT terug op wat bijval rekenen. Toch kan je maar beter op de 3-4 jaar er een facelift tegenaan gooien, want voor dat geld wil je natuurlijk het nieuwste van het nieuwste.
Veel is er sinds de lancering van de Conti in 2003 nooit veranderd. Het design van onze landgenoot Dirk Van Braeckel houdt eigenlijk nog altijd stand. Bentley gaat dus ook op dat elan verder en beperkt de wijzigingen tot nieuwe luchtgleuven vooraan en een luchtsleuf met Bentley-B achter de voorwielen.
Binnen is het instrumentenpaneel bij de tijd gebracht en zijn de veel te kleine schakelpeddels groter gemaakt.
Recente reacties
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Het snelladen is goed voor de rijken en deze met een leasing. Als particulier moet je thuis...
Door Mathieu 1 dag geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Ik vermoed ook zoiets...
Door Mathieu 1 dag geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Renault zegt het niet met zoveel woorden, maar daar lijkt het alleszins wel op. Die verbrandings-...
Door Joram 2 dagen geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Nutteloos hoog toch niet, de hoogte komt bijna puur door die batterijen die er onder liggen. Want...
Door this 2 dagen geleden