Een uitwuifmodel, zo noemen ze iets als de TT-RS Plus. Al is het weer even geleden dat we de benaming nog hoorden. Bij de TT-RS is hij dus terug, met in zijn kielzog 20 extra pk. Daarmee komt de 2.5 vijfcilinder op een totaal van 360 pk. Een mooi cijfer en aangezien de Euro-normen steeds verstrengen lijkt het de laatste upgrade van deze motorisatie te zijn.
Felrood is ook hier de kleur, al onderscheidt deze Audi zich nog wel van de andere modellen op de stand door de vormgeving.
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 2 dagen geleden