Jaguar gaat met de XF Sportbrake de Duitsers in het premiumsegment wakker schudden.
Daarvoor pakken ze uit met een lengte die kan wedijveren met de Mercedes E-klasse, hoewel de bagageruimte daar niet aan kan tippen. We vinden zelf dat Jaguar een iets spannender achterpartij had mogen ontwerpen, deze brave lijnen zijn net knip- en plakwerk vanop de berline. Hoewel de meningen binnen de redactie daarin erg ver uit elkaar liggen. Motorisch is hij hetzelfde als die berline, over een R-model is ons hier niets ter ore gekomen. Jaguar zal de XF Sportbrake in september commercialiseren.
Recente reacties
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Het snelladen is goed voor de rijken en deze met een leasing. Als particulier moet je thuis...
Door Mathieu 16 uur geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Ik vermoed ook zoiets...
Door Mathieu 16 uur geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Renault zegt het niet met zoveel woorden, maar daar lijkt het alleszins wel op. Die verbrandings-...
Door Joram 19 uur geleden
Officieel: Renault Symbioz neemt het over van de Mégane… break? (2024)
Nutteloos hoog toch niet, de hoogte komt bijna puur door die batterijen die er onder liggen. Want...
Door this 20 uur geleden