De Skoda MissionL is de toekomstvisie van Skoda voor hun model-voor-alle-markten. Vanaf 2013 wil Skoda de wagen commercialiseren, ook op de Russische en Chinese markt. Het is het begin van een regen aan nieuwe modellen die Skoda moeten helpen om de doelstelling van 1,5 miljoen geproduceerde wagens per jaar te halen. Skoda hanteert eenvoudige maar pure vormen die jeugdigheid moeten uitstralen.
Laatst gepubliceerd
Reacties (2)
Plaats een reactieZiet er uit als de oude octavia met die vierkante lichten en grote grill? De acherkant doet me er ook aan denken... Maar het is eigenlijk niet mis. Niet dat ik het zou kopen maar het zou het merk skoda denk ik geen slecht doen :)!
Recente reacties
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Ik mis wel de rallylichten ... ben ik de enige?
Door JPD 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Vooral de EV versie is stevig geprijsd, aangezien die door GWM in China wordt gebouwd. BMW zal...
Door GLENN 1 dag geleden
Vijf (soms nutteloze) dingen die je moet weten over de nieuwe Mini Cooper EV (2024)
Wtf, die prijzen... Wie heeft er zoveel geld teveel om uit te geven aan een klein stadswagentje?
Door FLP 1 dag geleden
Speed-date met Olivier François, CEO van DS Automobiles : “Er is groot nieuws op komst!”
Wij hebben een DS 7 E-Tense 4×4 gehad en dat was één van de eerste. Die heeft in het begin een paar...
Door Johan De Bruycker 2 dagen geleden