Lotus heeft een nieuwe versie van de Evora klaar. De GT410 is meer geschikt voor alledaags gebruik dan zijn andere broers. Wat ze daar precies me bedoelen?
Naar de Colruyt met je Evora, dat zien we je nog niet zo snel doen. Ook niet in deze GT410. Lotus doelt met het 'alledaags gebruik' eerder op het comfort en het gebruiksgemak, beide zaken zijn verbeterd.
Zo krijgt de GT410 standaard een airconditioning, stevigere deurbekleding en een achterklep met een groter gedeelte in glas. Dat zou het zicht achteruit verbeteren. ook de isolatie van het interieur werd verbeterd. Verder rust Lotus de Evora GT410 uit met een multimediasysteem dat meer premium aandoet en navigatie, DAB+ en Apple CarPlay combineert.
In het Verenigd Koninkrijk koop je de Evora GT410 voor 82.900 pond, daarmee is hij 3.000 pond goedkoper dan de Evora GT410 Sport. In Duitsland loopt dat verschil zelfs op tot 11.000 euro.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 16 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 23 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden