De Superbowl zelf moet nog gespeeld worden, maar Porsche heeft de uitgebreide versie van zijn reclamespot al vrijgegeven. Daarin lijken de Duitsers te plagen met de nieuwe 911 GT3.
De reclameblokken rond de Superbowl, de hoogmis van de American Football-competitie, zijn peperduur. Merken stoppen er dan ook niet alleen waanzinnig veel geld in, maar ook veel energie en creativiteit. Porsche lijkt er dit jaar zelfs nog iets meer in te stoppen. In een snel shot van de video, die zich afspeelt in en rond het Porsche Museum, is een fractie van een seconde een 911 van de 992-generatie te zien met een kolossale achtervleugel. Het handelsmerk van... de GT3.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 9 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 9 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden