Potige bodykits, een afgeborsteld interieur en een aangepaste ophanging: de Toyota C-HR GR Sport krijgt een sportieve behandeling. Maar juich niet te snel...
Eerder presenteerde Toyota al een GR Sport-uitvoering van de Corolla. Nu is ook de C-HR aan de beurt. Tenminste: in Japan. Deze C-HR GR Sport is namelijk een uitvoering voor de thuismarkt, en is daar verkrijgbaar met de hybride 1.8 en de uitgaande 1.2 turbobenzine.
Naast visueel spoilergeweld en sportieve accenten in het interieur heeft Gazoo Racing ook voor een aangepast chassis gezorgd. De C-HR werd met een verstevigingsbalk iets stijver gemaakt, en ook de stuurinrichting, ophanging en stabilisatorstangen werden onder handen genomen.
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 7 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 9 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 12 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 13 uur geleden