Je zou verwachten dat Volkswagen stilaan de stekker uit zijn vlaggenschip zou trekken. De verkopen van de Phaeton zijn, behalve in het thuisland niet meteen schitterend. Dat ligt niet zozeer aan de auto maar eerder aan de badge op de neus die potentiële kopers blijkbaar doet afschrikken. Volkswagen heeft desondanks bevestigd dat de Phaeton een opvolger krijgen zal. In zijn levensloop had de auto al een facelift achter de rug, onder meer met weinig smaakvolle LED-lichtjes in de neus, nu zit er nog een allerlaatste facelift aan te komen. Deze zal het gekende recept volgen met voornamelijk vernieuwde bumpers, voor- en achterlichtunits.
Ook gaan geruchten dat we de bi-turbo V12 TDI uit de Audi Q7 mogen verwachten in het vooronder van de über-VW.
via: evo
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 11 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 14 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 16 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 17 uur geleden