Na de zomer wordt de oude 2 liter Volkswagen pompvertuiver vervangen door hun eigen commenrail 1.8 liter DI-D. De nieuwe krachtbron beschikt over 136pk en 280Nm aan koppel. Dat is 4pk minder en 40 Nm minder dan de VW motor. De voordelen van de nieuwe diesel zijn dat de motor aan de euro 5 norm voldoet, dat de 1.8 in ons land(België) fiscaal vriendelijker is, en dat de nieuwe commenrail een stuk minder rumoerig zal zijn. Hoe die 2.0 TDI presteert kan je natuurlijk nog altijd terugvinden in ons uitgebreid testverslag.
Recente reacties
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Eigenlijk bitter weinig, behalve dat ze op het nieuwe 'EMA'-platform moeten staan en ook ergens in...
Door Joram 17 uur geleden
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Hebben jullie al meer info omtrent de andere modellen die Land Rover onder de naam Range Rover wilt...
Door this 20 uur geleden
Meer laadpalen en betalen met bankkaart: zo gaat de EU elektrisch rijden stimuleren
Je moet toch helemaal niet hard zoeken naar snelladers waar je kan betalen met bankkaart? Buiten...
Door this 1 dag geleden
BMW X3 preproductie teaser (2024)
Ga jij deze auto dan nog kopen? Want in België ga je deze denk ik bijna niet zien rondrijden....
Door this 1 dag geleden