Voor wie vindt dat de Scirocco wel wat meer vermogen mag hebben, zoals onze redacteur in onze rijtest, heeft APP Europe een opgepepte versie klaar. Nuja, samengeraapt is een beter woord, aangezien de Duitse tuning-winkel zelf gaan shoppen is bij verschillende tuners. Ze hebben er voor de volledigheid de kostprijzen bij aangegeven. Zo mag de 2.0 TSI rekenen op een upgrade van de ECU door Wimmer Rensporttechnik, waardoor het vermogen van 200 naar 261pk stijgt en het koppel van 280Nm naar 380Nm gaat. De upgrade kost wel zowat 2.500 EUR. Voor het exterieur werd de Scirocco bedacht met een uitlaatlijn van MR Car Design. Van hetzelfde bedrijf komt ook het sperdifferentieel. Met deze wijzigingen moet ook de DSG worden aangepast, waardoor het kostenplaatje op 5.479 EUR komt, voor de drie laatste aanpassingen alleen al. Heb je nog wat centen teveel, dan neem je er ook het APP-remsysteem bij voor 3.220 EUR. De ophanging laat je dan verzorgen door KW Automotive (1.529 EUR). Om de buitenzijde nog wat verder op te smukken wordt beroep gedaan op voorbumper, side skirts en een achterbumper met diffuser van Rieger (1.256 EUR voor de set). Het zwarte dak en de rode pin-striping komen van CFC, prijs is niet bekend. De wielen zijn 19" driedelige aluminium exemplaren, omvat door Vredestein Ultrac Sessanta-banden, kostprijs voor het pakketje: 5.200 EUR. Of zou je dan toch maar wachten op die Scirocco R20...?
via Carscoop
Voor wie vindt dat de Scirocco wel wat meer vermogen mag hebben, zoals onze redacteur
in onze rijtest, heeft APP Europe een opgepepte versie klaar. Nuja, samengeraapt is een beter woord, aangezien de Duitse tuning-winkel zelf gaan shoppen is bij verschillende tuners. Ze hebben er voor de volledigheid de kostprijzen bij aangegeven. Zo mag de 2.0 TSI rekenen op een upgrade van de ECU door Wimmer Rensporttechnik, waardoor het vermogen van 200 naar 261pk stijgt en het koppel van 280Nm naar 380Nm gaat. De upgrade kost wel zowat 2.500 EUR. Voor het exterieur werd de Scirocco bedacht met een uitlaatlijn van MR Car Design. Van hetzelfde bedrijf komt ook het sperdifferentieel. Met deze wijzigingen moet ook de DSG worden aangepast, waardoor het kostenplaatje op 5.479 EUR komt, voor de drie laatste aanpassingen alleen al. Heb je nog wat centen teveel, dan neem je er ook het APP-remsysteem bij voor 3.220 EUR. De ophanging laat je dan verzorgen door KW Automotive (1.529 EUR). Om de buitenzijde nog wat verder op te smukken wordt beroep gedaan op voorbumper, side skirts en een achterbumper met diffuser van Rieger (1.256 EUR voor de set). Het zwarte dak en de rode pin-striping komen van CFC, prijs is niet bekend. De wielen zijn 19" driedelige aluminium exemplaren, omvat door Vredestein Ultrac Sessanta-banden, kostprijs voor het pakketje: 5.200 EUR. Of zou je dan toch maar wachten op die Scirocco R20...?
via Carscoop
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden