De Phaeton blijft het vlaggeschip van Volkswagen. Daarom krijgt hij nu een jaar na zijn facelift een nieuw infotainmentsyteem en wordt de oude 3.2 V6 vervangen door zijn opvolger de 3.6 V6. Deze nieuwe V6 wordt dus de nieuwe instapmotor. Hij levert geen 300 pk zoals in de Passat R36 maar 280pk. Dat is nog altijd 39pk meer dan de oude V6. De 3.6 is ook zuiniger dan de 3.2 en stoot minder CO2 uit. Met zijn nieuwe motor sprint de zware Phaeton in 8,6 seconden naar 100 km/u en houd het voor bekeken bij 250 km/u. Het nieuwe infotainmentsyteem heeft een touchscreenbediening met een 8" scherm. Verder is de grille licht gewijzigd en zijn er nieuwe lichtmetalen velgen beschikbaar.
Laatst gepubliceerd
Reacties (3)
Plaats een reactiedat model zouden ze beter cancelen...
op den duur is er te weinig verschil en raken de mensen in verwarring.
die onderdelen gaan overal gemengd heen en weer tussen vw audi bentley en zelf lambo...
<a href='http://bijtelling.blogspot.com/'>Hoe hoog is hiervoor de bijtelling in nederland?</a>
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 7 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 22 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden