Meest extreme Chevrolet Camaro, de ZL1 1LE, niet legaal in Europa

2018-chevy-camaro-zl1-1le_3

En dat om een reden die je waarschijnlijk niet kan raden.

We zien jullie al denken: wet in verband met de uitstoot van de wagen? Fout! We zullen starten met uit te leggen wat zo een Chevrolet Camaro ZL1 1LE eigenlijk is. De Chevrolet Camaro is een rasechte muscle car met de ZL1 als koning van het bereik, tot enkele maanden geleden dan toch. De 1LE is de overtreffende trap met evenveel kracht en koppel, 650 pk en 880 Nm, maar met 27 kg minder gewicht om mee te nemen. Voeg hier dan nog een grote spoiler op de kofferbak toe en haaienvinnen aan de voorbumpers om voldoende grip te bieden en uiteindelijk krijg je de Chevrolet Camaro ZL1 1LE.

2018-chevrolet-camaro-zl1-1LE

Laten die haaienvinnen aan de voorbumper nu net het probleem zijn! Ze zouden je voeten net onder je enkel kunnen amputeren moest de eigenaar van het voertuig net wat te dichtbij passeren. Dat vinden ze hier in Europa niet kunnen en dat zorgt voor het algemeen verbod op de Chevrolet Camaro ZL1 1ZE. Maar hey, Europa vindt de normale ZL1 met evenveel kracht wel in orde.

2018-chevrolet-camarao-zl1-1le

Laatst gepubliceerd

Reacties (4)

Plaats een reactie
user4580 22:45
afbeelding van user4580

Het beste aan deze wagen is dat je er zo prachtig uit kan zien.

Evo X 19:40
afbeelding van Evo X

Zo'n snuitje staat voor 30d euro op je oprit met 'n basis 2.0i die voor België meer dan snel genoeg is. Da's zot goedkoop.

user4580 10:14
afbeelding van user4580

30? Doe maar eerder 40 en misschien zelfs richting de 45, want veel korting zal je er niet op krijgen en hij komt alleen met automaat als 2.0 turbo, dus da's ook deels de meerprijs.

pascal 21:53
afbeelding van pascal

nope 30k is toch echt het minimum om er een te rijden en met een paar upgrades uit amerika heb je zo een beest zo kun je de voorbumper vervangen met een van de ss en kun je ook de spoiler erop zetten als je de kofferbak verandert en nog veel meer dat je kunt doen om een echte monster te hebben

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws