General Motors heeft een nieuw logo. Dat is voor het eerst in 60 jaar en je vraagt je af of ze er zo lang over gedaan hebben om tot dit te komen.
Het logo maakt deel uit van een "Everybody In"-marketingcampagne. General Motors wil daarmee in de verf zetten dat ze actief meewerken aan een wereld met nul crashes, evenveel uitstoot en files. Ze willen met de campagne ook meer inzetten op de EV-markt en daarom wilden ze ook een nieuw logo.
Helemaal revolutionair is het logo van General Motors echter niet. Het behoudt de initialen die het al in 1964 introduceerde en de Amerikanen stappen ook niet af van het blauw dat gebruikt werd. Voor de herkenbaarheid werden de twee initialen van de groep ook opnieuw onderlijnd. Het nieuwe logo is ontworpen voor een digitale omgeving. Dat wil zeggen dat ze er een kleurige versie van hebben en eentje in een monochrome kleur.
Recente reacties
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 13 uur geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Verkrijgbaar vanaf 39990 € !
Door Kurt Van De Vyver 1 dag geleden