Rolls-Royce maakt van 2020 gebruik om haar logo een update te geven. Dat ziet er nu veel meer 2D uit.
De trend om de logo's meer in 3D te zetten lijkt wat voorbij in de autowereld. Ook Rolls-Royce vlakt haar logo nu wat af en laat het wat soberder overkomen. Met het afvlakken van het logo lijkt Rolls-Royce meer in te zetten op digitalisering, in navolging van andere merken als Volkswagen, Toyota en BMW.
meer engeltje
De Spirit of Ecstasy, het gevleugelde figuurtje dat de Rolls'en kenmerkt komt wel wat prominenter in beeld. Daarentegen zal de dubbele R voortaan niet altijd meer vergezeld zijn van de 'Rolls-Royce' tekst. Mooi? Wij vinden het alvast stijlvol.
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 3 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 19 uur geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 23 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden