Ford heeft zijn supercar een update gegeven voor het nieuwe modeljaar. De GT ziet zijn vermogen toenemen van 647 naar 660 pk en krijgt voortaan standaard een titanium Akrapovic-uitlaat.
Naast meer vermogen ziet de Ford GT de koppelcurve van zijn 3.5 V6 biturbo breder uitgesmeerd worden. De Ecoboost krijgt ook enkele mechanische aanpassingen, en een gewijzigde koeling en luchtstroom. In de Track-rijmodus werd de ophanging verder aangescherpt.
Standaard monteert Ford voortaan ook een titanium Akrapovic-uitlaat die voordien optioneel werd aangeboden, en die de decibels van de biturbo wat meer tot uiting moet doen komen. Tot slot is de GT nog verkrijgbaar in twee speciale oplages: een Liquid Carbon-editie die alle koolstofvezel onbedekt laat, en een Gulf Racing-oplage met voortaan een zwart streepje en een nieuw nummer, als verwijzing naar de Le Mans-winnaar uit 1968 en 1969.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden