De Chevrolet Camaro heeft zijn opfrissingskuur voor dit jaar weer achter de rug en ziet er –dankzij zijn klanten- weer wat beter uit.
Na de “opfrissing” van vorig jaar moest Chevrolet heel wat kritiek weten te verdragen over hun creatie en we begrijpen waarom. De neus was –voorzichtig uitgedrukt- speciaal te noemen. Door de splitsingsband in het zwart te laten en daar het embleem te droppen kreeg hij wel een heel grote neus. Het “BMW 7 Reeks-syndroom” genaamd? Zie maar even hieronder wat we daar met bedoelen.
Na bakken van kritiek over hun schoonheidsfout heeft Chevrolet een oplossing te bieden door het tussenstuk in de koetswerk te spuiten. Hierbij is het logo ook terug een stadion naar boven geplaatst. Chevrolet geeft netjes toe dat ze naar de opmerkingen van hun klanten hebben geluisterd om ze zo te geven wat ze willen. Dat mag dan ook wel vermeld worden.
American Muscle
Onder de motorkap kan je een 6.2-liter V8 terugvinden met 450 paarden die SS wordt gedoopt als ook LT1. Die LT1 is zowaar de SS van ”den Aldi”. Zelfde kracht maar iets goedkoper uitgevoerd. In Amerika is de absolute instapper de LT met het zelfde interieur als de LT1, maar wel een 3.6- liter V6 aan boord.
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 11 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 23 uur geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 1 dag geleden