In Hanover stelde Fiat deze gefacelifte Dobló Cargo voor. De bestelwagen krijgt vooral een nieuw uiterlijk en komt daarmee weer wat dichter bij de neus van de nieuwe Ducato. Fiat maakt van de gelegenheid gebruik om een nieuw logo voor haar bestelwagenafdeling voor te stellen.
Motorisch of technisch verandert er niet heel veel. Nieuw is wel het Traction+ systeem, dat hetzelfde rijgevoel moet geven als volwaardige vierwielaandrijving.
Er komen ook nieuwe EcoJet-versies met een start/stop-systeem, aerodynamische toevoegingen en banden met lage rolweerstand. Daardoor zou die EcoJet-variant 4,4 l/100 km moeten verbruiken en een CO2-uitstoot van 115 g/km halen. De motoren blijven verder dezelfde, dat wil zeggen een 1.3 MultiJet diesel met 90 pk en een 1.6 MultiJet II diesel met 105 pk.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 7 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 7 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden