Lol: Oude Lexus-eigenaars bellen het merk om te klagen over nieuw design

lexus-old-man

Dat Lexus anno 2018 weet te polariseren met haar design kan je wel stellen. Dat dit niet naar de goesting is van iedereen is trouwens ook duidelijk. Want vaste Lexus-rijders sinds jaar en dag bellen het merk om te klagen over de nieuwe designrichting. Oude mensen die bellen om te klagen, welkom in de vergrijzende wereld.

De opengesperde Spindle Grille is hot bij Lexus. Al kan het niet alle klanten bekoren, want er is een deel van het vaste cliënteel dat liever koude pap voorgeschoteld krijgt. Iets dat Jeff Bracken, Amerikaanse vice president van het merk, maar al te goed weet. Zo heeft hij al meermaals telefoontjes gekregen van oudere mensen die een uur lang uitdrukken hoe teleurgesteld ze zijn in Lexus. Stoute Lexus, vroeger was je braver!

Overleven

Een echte impact zullen die telefoontjes niet maken. Zo besloot Lexus vijf jaar geleden het geweer van schouder te veranderen. Om te overleven moest het af van haar saai imago en evolueren naar een merk dat synoniem staat met straf design en hypermoderne technologie. Een ander stiekem doel? De gemiddelde leeftijd van de kopers naar beneden halen. Roger zal dus met zijn pensioen bij een ander merk moeten gaan shoppen. Of je kijkt voorbij de gapende grille, Roger, en neemt genoegen met het feit dat Lexus het meest betrouwbare merk is in Europa. We willen de cijfers heus eens opsturen met de post.

Laatst gepubliceerd

Reacties

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws