In onze alweer vierde salonspecial praten we met Ewoud Van der Heyden, marketingdirecteur bij BMW Belux, over het beroemde merk uit München. We blikken terug op een bewogen 2020, gaan zo'n 20 jaar terug in de tijd, en kijken naar de nabije toekomst. Die hoeft volgens BMW trouwens zeker niet volledig elektrisch te zijn...
Geen tweewekelijkse klassieke RoadTrip tijdens de salonperiode, maar enkele heuse salonspecials. In onze vierde salonaflevering praten we met Ewoud Van der Heyden, marketingdirecteur bij BMW Belux. Hij solliciteerde bij BMW toen de eerste 8 Reeks nog in de catalogus stond en de eerste X5 nog moest worden voorgesteld. De geknipte man om terug te blikken op het recente verleden en vooruit te kijken naar de toekomst van het merk uit München.
Bekijk op YouTube:
Beluister via je favoriete podcast-app:
Bekijk of beluister onze vorige RoadTrip-salonspecials:
RoadTrip Salonspecial: over Suzuki en MG.
RoadTrip Salonspecial: was 2020 kanteljaar voor EV?.
RoadTrip Salonspecial: de klassieke showroom, met uitsterven bedreigd?
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 18 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden