Land Rover kondigt de terugkeer van de “Hard Top”-benaming aan voor de bedrijfsversies van zijn nieuwe Defender. De 90 en 110 worden lichte vracht-uitvoeringen van de Defender die laadvermogen en sleepvermogen combineren.
Het is uiteraard de Special Vehicle Operations-afdeling bij Land Rover die zich over de Hard Top-versies buigt. Die zijn beschikbaar op de korte 90 en de lange 110, en ruilen een tweede en derde zetelrij in voor meer laadruimte. In plaats daarvan is er wel een optionele klapstoel op de eerste rij.
De basisuitvoeringen van de Hard Top staan op schroefveren, al is er voor de 110 ook een luchtvering beschikbaar. Beide modellen kunnen tot 3.500 kilogram slepen en beschikken over een bodemvrijheid van 29 centimeter en doorwaaddiepte van 90 centimeter. Op uitrusting wordt er alleszins niet teveel bespaard: er is een trailerassist, de ClearSight-achteruitkijkspiegel die het gespiegelde beeld door camerabeelden vervangt, het nieuwe Pivi Pro-infotainmentsysteem en over-the-air-software-updates.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois