Renault heeft de overtreffende trap van de Megane R.S. bovengehaald. Met de Trophy krijg je er 20 pk en een hoop rijsensaties bij.
Slim van Renault, om even te wachten met de krachtigste versie van de Megane R.S. Want waar andere merken steevast vermogen inboeten wegens WLTP-aanpassingen, kan Renault nu gewoon uitpakken met een krachtigere versie van haar powerbeest.
méér is méér
Renault geeft de Megane R.S. Trophy dezelfde 1.8 TCe, nu voorzien van 300 pk en 420 Nm. Dat doen ze door wat aan te passen aan de turbocompressie en de uitlaat. Standaard staat hij op het Cup-chassis, met een strakkere ophanging en een Torsen mechanische sper als belangrijkste kenmerken. De Trophy kan gecombineerd worden met manuele versnellingsbak of de EDC-automaat met dubbele koppeling. Verder krijgt hij ook de 4Control vierwielsturing ter beschikking. Hij staat op 19 inch velgen met Bridgestone high performance banden.
Binnenin biedt Renault Recaro-sportzetels voorin, bekleed met Alcantara. De Multi-Sense rijmodi uit de gewone R.S. blijven onveranderd beschikbaar op deze Trophy.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois