Zoek gerust even naar de zeven verschillen tussen de facelift-Polo en die van voordien, uiterlijk zijn er alvast niet veel te vinden. De nieuwe GTI maakt het verschil dan ook onder de kap.
Want de Polo GTI ruilt de (dan toch niet zo betrouwbare) 1.4 TSI voor een 1.8 TSI. Hij ziet zijn vermogen tegelijk stijgen van 180 naar 192 pk, waardoor hij ich kan onderscheiden van de Ibiza Cupra die in dezelfde vijver vist.
Nog een nieuwigheid is de manuele versnellingsbak. Volkswagen lijkt te luisteren naar het clienteel dat niet altijd automatisch wil schakelen, ook al is er op de DSG niets aan te merken. Verder herken je de Polo GTI aan de rode biesjes op de carrosserie en het interieur dat geïnspireerd is op dat van de Golf GTI.
{{galerij}}
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 1 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 9 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 10 mois