Aston Martin krijgt eind deze maand een nieuwe baas aan het roer. Andy Palmer verdiende zijn strepen bij Nissan en gaat nu het Britse luxemerk terug op de kaart zetten.
De Britse Palmer vertoefde sinds 1991 bij het Japanse merk (daarvoor zat hij bij Rover) en werkte zich daar op tot gerespecteerd figuur. In 2013 werd hij nog de derde meest invloedrijke Chief Marketing na Phil Schiller van Apple en Younghee Lee van Samsung. In de zakenwereld is het dus geen lichtgewicht. Aston Martin zag er dan ook de uitstekende kandidaat in om het merk terug op gelijke tred te zetten met Bentley, Ferrari en Porsche.
Palmer komt alleszins op een spannend moment voor het merk. De komende jaren plant het namelijk een resem aan nieuwe modellen (bye bye DB9) en probeert het ook de Oosterse markt te veroveren. Eén voorbeeld daarvan is de Lagonda die uitsluitend voor die markt zal gebouwd worden. Of hij meteen een resem aan Nismo-modellen plant voor de Aston Martin, dat is niet geweten...
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois