Wie de markt van de supermini's afschuimde kwam de afgelopen jaren steevast de Suzuki Alto tegen. Suzuki vindt de naam tegenwoordig niet meer hip en kiest voor Celerio voor de opvolger.
De wagen verschilt ook danig van de Alto, hij is niet alleen 10 centimeter langer, hij is ook 6 centimeter gegroeid in de hoogte. Daardoor kon de wielbasis met zes centimeter toenemen. Die groei kwam niet alleen de inzittenden ten goede, ook kan je meer bagage meezeulen. De Suzuki Celerio is in staat 254 liter mee te torsen.
bekende motor
De motor werd dan weer niet gewijzigd. Suzuki houdt vast aan de 1.0 driecilinder met 68 pk. Een nieuwe versnellingsbak met minder wrijving en vermogenverlies zorgt voor de overbrenging. Volgens Suzuki is de Celerio goed voor een CO2-uitstoot van 85 g/km.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 1 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 9 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 10 mois