Onlangs de eerste A4 zien rijden, zonder led (dagrij) verlichting, ook achteraan geen led-exemplaren. Het model viel echt niet op in de rijd auto's als zijnde een "nieuw" model. Veel te braaf. Met de ledlichten heeft ie een veel duidelijker signatuur. Jammer dat Audi - premium-merk, anno 2016 dit niet standaard maakt.
Verder even wat cijfers opgezocht wat de BIV en Verkeersbelasting kost voor de verschillende motorisaties:
Voor de dieselaars:
BIV van 496,34 EUR en VB van 433,06 EUR (2.0 TDI 150pk) of
BIV van 531,53 EUR en VB van 447,65 EUR (2.0 TDI 190pk)
Voor benzinerijders:
BIV van 180,17 EUR en VB van 192,89 EUR (1.4 TFSI 150pk 123g co2)
BIV van 128,02 EUR en VB van 334,62 EUR (2.0 TFSI 190pk ultra (114g co2))
BIV van 194,24 EUR en VB van 347,99 EUR (2.0 TFSI 190pk 125g co2)
BIV van 291,46 EUR en VB van 361,36 EUR (2.0 TFSI 252pk 136g co2)
Diesel rijden is sinds 1/1/16 pakken duurder geworden, dus voor mij graag een 2.0 TFSI ultra :-)
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois