De echte uitleg is iets anders. :) Ons testparcours bestond uit een gevarieerd traject, waar zowat de helft snelweg tussenzat (een tripje naar zee, weetjewel), al was dat niet aan 110 km/u. Toch bleek het ook op de gewone wegen vrij makkelijk om dat verbruik aan te houden. Hou wel in gedachten dat ikzelf ongeveer de zuinigste chauffeur van de redactie ben, zonder dat ik er echt hoef op te letten. Dat ei laat ik rustig thuis, ik schakel blijkbaar telkens op het ideale moment. (De schakelindicator die Renault aanbiedt hielp in dit geval het verbruik alleen maar omhoog).
Nu, een snelweg is waarschijnlijk wel de weg waar je deze wagen het vaakst zal tegenkomen, als je het ons vraagt.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 8 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois