Nee, geen filosofische vraag over de slaagkansen van de coupé als hij onder de Volvo-naam zou verkocht worden. Gewoon letterlijk; staat de Polestar 1 niet beter met een Volvo-badge op z'n snuit?
Een Audi-grille zonder ringen er in, een BMW zonder niertjes of een Citoën zonder dubbele Chevron, het oogt niet. Toch is het net dat wat Polestar heeft gedaan met haar 1; Neem de designlijn van Volvo tot op de grille over maar vertik het om de Volvo-bagde in de grille te hangen. We begrijpen de redenering daarachter, want Polestar wil zich met haar modellen distantiëren van Volvo. Alleen... waarom neem je dan de designlijn van Volvo tot op die grille over?!
Voor onze gemoedsrust zien we de Polestar 1 dan ook het liefst met Volvo-badges er op, jullie ook?
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 20 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden