General Motors legt de lat voor de Europese constructeurs meteen erg hoog. Ze zal namelijk een garantie bieden van 8 jaar of 160.000 kilometer op de batterij die in de Chevrolet Volt schuilt. Daarbij komt nog eens dat de garantie over te dragen is bij de verkoop van de Volt aan een tweede eigenaar. Die garantie is uiteraard de langste en de beste die momenteel te vinden is op de elektrische/hybride markt.
De garantie dekt de hele batterij, geen addertjes onder het gras dus. Alle 161 componenten worden gedekt, en maar goed ook. Want een nieuwe batterij kost je al gauw 8.000 à 10.000 dollar. We zijn benieuwd of Europese en Oosterse constructeurs dat niveau snel kunnen evenaren.
Via Carscoop
Recente reacties
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Eigenlijk bitter weinig, behalve dat ze op het nieuwe 'EMA'-platform moeten staan en ook ergens in...
Door Joram 5 uur geleden
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Hebben jullie al meer info omtrent de andere modellen die Land Rover onder de naam Range Rover wilt...
Door this 8 uur geleden
Meer laadpalen en betalen met bankkaart: zo gaat de EU elektrisch rijden stimuleren
Je moet toch helemaal niet hard zoeken naar snelladers waar je kan betalen met bankkaart? Buiten...
Door this 1 dag geleden
BMW X3 preproductie teaser (2024)
Ga jij deze auto dan nog kopen? Want in België ga je deze denk ik bijna niet zien rondrijden....
Door this 1 dag geleden