De Nano van Tata is dé budgetwagen aller budgetwagens in de wereld. Onder de kap vind je veelal een 40 pk sterkte 2-cilindermotor terug. Deze blauwe smurf pompt echter 230 pk naar de achterwielen.
Misschien wel één van de meest extreme verbouwingen die we ooit hebben gezien op een Nano. De jongens van Ja Motorsport staken een heftige bodykit met brede wielbogen op de Nano waardoor 'ie een racelook krijgt. Verder upgrades zijn de rolkooi, de remmenset van AP Racing en de MRF ZLO racing slicks.
Het echte feeststuk zit natuurlijk onderin. De kleine tweecilinder werd bedankt voor bewezen diensten en vervangen door een 1.4-liter viercilinder die werd opgepompt naar maar liefst 230 pk. De topsnelheid ligt daardoor op 190 km/u. Al raden we niemand aan om dat daadwerkelijk te doen in het karretje...
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 11 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 13 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 16 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 17 uur geleden