De tekenaars bij Opel kloppen overuren, want na de Insignia Grand Sport krijgt ook de breakversie een GSi-behandeling.
Dat er weinig verschil zit tussen beide Insignia-versies mag duidelijk zijn. Een dikke bodykit met 20 inch wielen en een Brembo remmenset erbij, dat is het recept van deze rode rijders.
nieuwe motorisatie
Ook de Sports Tourer heeft recht op de 260 pk sterke 2.0 viercilinder turbo met 4x4. In 7,5 seconden jaag je hem naar de 100 km/u, het verbruik ligt op 8,7 l/100 km (NEDC).
Maar Opel blijft niet stilzitten, de gisteren gepresenteerde 2.0 Biturbodiesel krijgt een GSi-label opgekleefd, zodat je in deze trim ook lekker met 210 dieselpaarden kan rondrijden. 7,9 seconden duurt de 0-100 hier, een snelheid van 231 km/u is het maximum dat je eruit krijgt. Volgens Opel ligt het verbruik hier op 7,3 l/100 km (NEDC).
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 14 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden