De Italiaanse tak van FCA is druk bezig geweest. Want niet enkel de Ferrari Portofino is een nieuwigheid voor vandaag, ook de Ghibli wordt in het nieuw gestoken. Waardoor hij door het leven mag gaan als Ghibli GranLusso.
Een facelift waarbij niet geraakt wordt aan de naam, het is een uitzondering aan het worden. Deze facelift voor de Ghibli ontsnapt eveneens niet aan de nieuwe hype in autoland. Waardoor je het voortaan moet hebben over de Ghibli GranLusso. Te weten; de Quattroporte facelift hetzelfde trucje en kan je tegenwoordig bestellen als GranLusso en GranSport. Waarbij het éne meer de focus op comfort (luxe) legt en de andere op sportiviteit.
Nu goed, terug naar die Ghibli GranLusso. Die moet het vooral hebben van uiterlijke nieuwigheden. Subtiel nieuw bumperwerk, hertekende grille en koplampen met herwerkte led-signatuur. Uitermate subtiel dus. Onderhuids blijven de V6-motoren voor de oomph zorgen. Zowel in diesel als benzinevorm. Het 'Advanced Driver Assist Systems'-luik, Maserati's paraplunaam voor de veiligheidsystemen krijgt er een semi-autonome technologie bij. Het autosalon van Chengdu (China) werd uitgekozen om deze opgefriste Ghibli te onthullen.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 4 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden