Nee, de Initiale Paris-term plakt Renault niet op haar meest luxueuze Trafic-uitvoering. Waardoor het antwoord op de Mercedes V-Klasse door het leven moet gaan als Trafic SpaceClass. Ook klassevol natuurlijk.
Kan je bij Mercedes terecht voor de V-Klasse, de S-Klasse in busjesvorm, dan blijft de Renault Traffic vooral een werkpaard. In personenversie evenwel een comfortabel en stil paard. Al ontbreekt het de Traffic aan leder om zakenmensen met grote gezinnen te overtuigen. Tot nu, want Renault haalt op het filmfestival van Cannes het doek van de Trafic SpaceClass, de meest luxueuze variant van de Traffic zeg maar.
Die luxe toont zich via een lederen interieur, ledleeslampjes, klaptafeltjes, de nodige USB-aansluitingen, getinte ruiten en een voor de 9 inzittenden te personaliseren aircosysteem. Van buitenaf herken je de SpaceClass aan een aangepaste grille, koplampen, in koetswerkkleur gespoten bumpers en 17-duims velgen. Of je hier echt mee kan wedijveren tegenover een V-Klasse, dat betwijfelen. Al gaan we er prat op dat deze Traffic wel eens de helft van de prijs kan kosten. Die prijzen krijgen we dit najaar, wanneer de uitvoering de verkoop in gaat.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 15 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 15 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden