Een bonestaak nog lichter maken? Daar moet je een knotsgekke Japanner voor zijn.
In Genève blinkt de nieuwe Swift op de Suzuki-stand. Wij gaan hem alvast aan het tandwiel voelen binnen enkele weken en diegene die achter het stuur mag plaatsnemen mag ons vertellen wat die 120 kilogram minder nu net met een Swift doen. Want vermogensgewijs is de Swift niet veranderd, of toch heel weinig.
woot woot!
Zo ligt er onder de kap een 1.2 DualJet of een 1.0 BoosterJet met respectievelijk 90 of 110 pk. Nieuw is ook de SVHS die een kleine elektromotor koppelt aan het geheel. Vooral het koppel vaart er wel bij. Koppel dat met een Swift die nog slechts 820 kg weegt, dan krijg je best een vinnig karretje. Toch kan de nieuwe Swift meer aan. Hij slikt zomaar even 265 liter bagage, ofwel 54 liter meer dan voorheen. Dat kan dankzij een langere wielbasis en grotere buitenafmetingen.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 21 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden