Zelf rijden doet 'ie al maar gerief stouwen als een malle, daar heeft concurrent Toyota wel een antwoord op met de Auris Touring Sports HSD. Tijd dus voor een Ioniq stationwagen bij Hyundai?
We weten het, de vorm heeft een serieuze impact zuinigheid van een auto. Daarom ook dat Ioniq en Prius een best gelijkaardige daklijn hebben. Echter, het heeft de groene rakkers van Toyota nooit tegen gehouden om haar Auris hybride ook als stationwagen aan te bieden. En daarmee kan Hyundai momenteel nog niet uitpakken met haar Ioniq.
Dringend tijd dus dat de Zuid-Koreanen een koffer aan de hybride hangen. Nemen we er de render van X-Tomi bij, dan oogt het nog niet eens mis.
Maken of kraken, deze Ioniq Wagon?
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 1 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 2 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 19 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 21 uur geleden