Net zoals met de wagens van het merk zal je visueel weinig verschil merken met het voorgaande lettertype...
Oké, een beetje een flauwe intro. Want de nieuwe Passat heeft heus enkele nieuwe velgendesign in de aanbieding. Maar terug naar dat lettertype. Volkswagen achtte de tijd namelijk rijp om haar teksten te voorzien een nieuw vormgeving. Daarom worden de lettertypes Volkswagen Utopia en VW Headline' bedankt voor de achttien jaar dienst en vervangen door respectievelijk 'Volkswagen Text' en 'Volkswagen Head'.
VW spreekt alleszins van lettertypes die meer bij de tijd zijn, minder geometrie vertonen en meer dynamisch contrast weten op te wekken. Marketingpraat 2.0 natuurlijk. De verschillen kan je hieronder in detail bekijken zodat je niet schrikt wanneer je een folder in de bus krijgt met een iets ander lettertype.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 17 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden