Opgemerkt: De rare lanceringsfoto's van de McLaren 570S

mclaren-570s-rare-fotos_intro

Sla een kreet van vreugde, want dankzij de 570S is het eigenaarschap van een McLaren hebben weer een stukje realistischer geworden. Maar hoe zorg je er voor dat jong volk met geld voor de Brit gaat shoppen? Door absurde persplaatjes te gebruiken natuurlijk. Voor Hem én Haar.

Als er één ding is waar jonge mensen gevoelig aan zijn, dan zijn het wel marketingcampagnes. Met de juiste beelden en juiste atmosfeer kan je klanten doen denken dat ze rocksterren worden van een blik deodorant. Laat dat nu net zijn waar ze bij McLaren wat nood aan hebben. Want hun 570S moet het opnemen tegen de Porsche 911 Turbo en de Mercedes-AMG GT. Twee wagens die een pak meer coolheid weten op te wekken.

Hoe ze bij McLaren het jonge volk willen aanspreken? Door eens goed over de haag te kijken naar modereclames en videogamereclames. Kijk maar mee:

Voor Haar

Knap dat ze bij McLaren ook aan vermogende vrouwen denken. Ooit al een reclamebeeld gezien voor fashionistas? We zullen het even schetsen: het voorwerp in kwestie wordt in een cleane omgeving gezet en bijgestaan door een van de pot gerukt detail dat eigenlijk niets te maken heeft met dat product. Want geef nu zelf toe, wat hebben roze stoeltjes te maken met een McLaren?

Voor Hem

Auto's hoeven niet goed te rijden, ze moeten de illusie opwekken dat je spontaan in het midden van een actiefilm of game zit. Doe je een snelle check naar auto-achtervolgingen in actiefilms, dan gaan die 90% van de tijd door in de Los Angeles River. Hupla, locatie gekozen voor de foto van de nieuwe 570S. Dat je in de realiteit nooit op de zijkant kan geraken zonder de onderkant van de wagen tot schroot te herleiden, wie maalt daar om?

Laatst gepubliceerd

Reacties

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws