Opvallend dat Porsche een primeur heeft op een bedrijfswagensalon. Nee, geen Cayenne pick-up. Wel de hybride versie van de Panamera, eentje die het in België wel eens heel goed kan gaan doen.
136 pk voor de elektromotor klinken misschien minder dan de lease-diesel van je schoonzoon, voeg er nog de 330 pk van de Porsche-benzinemotor aan toe en je hebt weer wat om mee uit te pakken aan de toog. Of wat dacht je van 4,8 seconden van 0-100? Begin je te watertanden bij een verbruik van 2,5 l/100 km? Of ziet je boekhouder je graag komen met de CO2-cijfers in de hand? Dan is de Panamera e-Hybrid de geknipte keuze.
Ohja, als je het wat breder wil laten hangen, hij is er ook als Exclusive. Dat wil zeggen dat je wat extra lengte krijgt, ten voordele van je beenruimte. Prijs van dit alles? 110.957 euro voor de e-Hybrid en 118.580 voor de e-Hybrid Exclusive.
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 10 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 13 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 16 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 16 uur geleden