Stiefbroertjes van elkaar en ook stiefbroederlijk aan de facelift. Maar wie bekt daardoor het best, de Toyota GT 86 of toch de Subaru BRZ? Op het autosalon van Brussel kan je alvast zelf gaan oordelen.
Rijdersauto's pur sang maar daardoor verlieslatend, want de verkoop van broertjes BRZ en GT 86 is onder de verwachting van de merken. Toch hield dat Subaru en Toyota niet tegen om na vier jaar na datum met een frisse snoet op de proppen te komen voor het duo. Al zijn er natuurlijk ook wat mechanische aanpassingen onderhuids. Vooral op het vlak van onderstel, want aan de boxermotor raken beide merken niet.
Het resultaat is nog steeds 200 pk uit het 2-liter blok. Waardoor momentum primeert om snelle tijden te zetten op je plaatselijke binnenbaantjes. Moest je echter kiezen, wie smoelt het best na de facelift?
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden