Niet alleen de gewone Focus kreeg een facelift, ook de hot hatch van het merk met de blauwe ovaal werd vernieuwd. En dat is niet alles, in Parijs stellen ze ook de dieselversie voor. Voor het eerst in de geschiedenis van de ST.
Die diesel is een doorontwikkelde variant van de 2.0 TDCi die we ook in andere modellen terugvinden. In deze Focus ST is hij in staat 184 pk te produceren. Net genoeg dus om de Golf GTD het leven zuur te maken.
Verder krijgt de Focus ST de vernieuwingen die we op de gewone Focus ook zien. Een nieuwe neus en hertekende achterlichten en een opgekuist dashboard zorgen ervoor dat de leek zich in een compleet nieuwe Focus bevindt.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 7 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 22 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden