Na een goeie zeven jaar afwezig te zijn in het C-segment, wil Nissan het opnieuw proberen met een hatchback. Ze nemen de eerste voorzichtige stappen met de Pulsar.
Wie ons volgt, las al eerder over de Pulsar. We volgden de onthulling, spuiden onze gedachten over een Pulsar Nismo en reden de eerste kilometers met zowel de benzine- als de dieselversie.
Sindsdien begrijpen we dat Nissan een realistische doelstelling behoudt om een klein deeltje van de koek in te nemen tussen de grote namen die de Ford Focus, de Peugeot 308 en al hun vrienden zijn. De Pulsar doet dat door ruimte te combineren met een competitieve prijs, al vergaten de ingenieurs er wat rijplezier aan toe te voegen. Misschien voor de Nismo-variant?
Recente reacties
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Eigenlijk bitter weinig, behalve dat ze op het nieuwe 'EMA'-platform moeten staan en ook ergens in...
Door Joram 6 uur geleden
Elektrische Range Rover mag voor het eerst buitenspelen
Hebben jullie al meer info omtrent de andere modellen die Land Rover onder de naam Range Rover wilt...
Door this 9 uur geleden
Meer laadpalen en betalen met bankkaart: zo gaat de EU elektrisch rijden stimuleren
Je moet toch helemaal niet hard zoeken naar snelladers waar je kan betalen met bankkaart? Buiten...
Door this 1 dag geleden
BMW X3 preproductie teaser (2024)
Ga jij deze auto dan nog kopen? Want in België ga je deze denk ik bijna niet zien rondrijden....
Door this 1 dag geleden