Gebaseerd op de LRX concept, waarmee Land Rover talloze salons afdweilde, verschilt de uiteindelijke versie van de Evoque niet eens zoveel van de concept car.
Je vindt er luxe in terug als zat je in een Range Rover Sport en toch is deze Range Rover Evoque ook als tweewielaangedreven variant beschikbaar die volgens het Britse merk minder dan 130 g/km CO2 uitstoot. Leuk detail is dat de Evoque niet alleen de kleinste Range Rover ooit is, maar ook voor het eerst weer een tweedeurs, net zoals de eerste Range dat ook was. Range Rover vraagt 35.000 euro voor deze knappe nieuwkomer die overigens binnenkort ook als vijfdeursvariant beschikbaar zal zijn.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 58 min geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 16 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 23 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden