En of de G-Power M6 Hurricane CS een vervolg krijgt! Deze 'RR' krijgt zomaar even 50 pk bovenop de 750 stuks van de eerder gelanceerde variant. Dat zijn er zomaar even 293 meer dan de standaardconfiguratie. Het koppel blijft hetzelfde, al was dat met 800 Nm al niet min. De motor is ook nog steeds een V10 met bi-supercharger. In 4,35 seconden bliksemt deze wagen naar de 100 km/u, in 9,3 seconden tikt hij de 200 km/u aan.
In minder dan 25 seconden passeer je de 300 km/u met deze bliksem.
Het extra vermogen wordt bekomen door de motor wat bij te werken. De pistons werden lichter en stijver gemaakt, en ook aan de koeling werd extra aandacht besteed. 20 inch rubbers houden de wagen op de weg, een carbon spoiler werd onder de voorbumper gemonteerd voor een betere luchtgeleiding. Wil je de snelste straatlegale vierzitscoupé, dan ga je best op zoek naar 252.101 euro, want zoveel kost dit pk-monster.
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 18 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 2 dagen geleden