De uitzonderlijke eer valt ons Belgenland weer te beurt dat de zon ons enkele dagen verblijdt met de nodige warmte. Waar ook één groot nadeel aan vast hangt; zo'n glazen of panoramisch dak op de auto, zijn jullie er fan van?
Gaan we terug naar de simpelere tijden van de automobiel, dan had je meestal maar één vraag wanneer iemand een nieuwe auto had gekocht; heeft 'ie ook een schuifdak? Logisch, want buiten metaalkleur en cassettespeler was dat de enige optie die je kon krijgen. Tijden zijn duchtig veranderd, want tegenwoordig moet je door een olympisch zwembad van opties zwemmen tijdens het samenstellen van je nieuwe automobiel.
Ook het schuifdak heeft een evolutie doorgegaan, want vroeger een stukje glas van 20 vierkant centimeter, tegenwoordig bestrijkt een glasplaat soms het gehele dak (we kijken naar jou Citroën en Opel).
Je hebt dan ook voor- en tegenstanders van de glazen dakconstructie die constructeurs tegenwoordig hanteren. In welk kamp zitten jullie? Een must op een auto, of schuiven jullie meteen het gordijn er voor om dat knusse blikgevoel van een auto te versterken?
Mag het glas erop?
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 16 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden