Natuurlijk niet, want al die tijd dacht je dat enkel Renault elektrische stadskarretjes kon maken. Toyota gaat daar nu wat aan veranderen met de i-Road, al gaat het nog om een concept car.
Toyota geeft hem alvast een radius van 50 km. Niet veel, dat klopt, maar het stelt hen in staat het wagentje aan een conventioneel stopcontact op te laden in 3 uur tijd. Hij is 2,35 meter lang en 85 centimeter breed. Daarmee biedt hij plek aan twee inzittenden, al lijkt de achterste persoon op een soort strijkplank te mogen plaatsnemen. Behalve de korte laadtijd stopt Toyota een audiosysteem, bluetooth en verwarming in de driewieler. De voorste wielen kunnen verticaal bewegen, waardoor de wagen extra scherp kan draaien. Om de balans te garanderen voorziet Toyota ook Active Lane Techniek toe.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 13 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden