Nee, we hebben het natuurlijk niet over de manier hoe je naar televisie kijkt thuis. Wel over het dashboard van de wagen. Hoe digitaal mogen merken volgens jou gaan?
De 'verscherming' van de maatschappij begint ook navolging te krijgen in de automobiel. Want zitten we heel de dag op werk achter de computer en swipen we 's avonds lustig in de warmte van de zetel, dan wordt de rit van werk naar huis ook steeds meer digitaal. Daarmee doelen we niet op het stuurgedrag van sommige auto's, wel op het visueel ten toon spreiden van info.
Meer en meer automerken kicken er namelijk op om tellers, meters en allerhande andere informatieverschaffers in een digitaal kleedje te steken. De analoge toerentellers behoren daardoor tot een ras dat met uitsterven bedreigd is. Ergens ook logisch, want op één groot scherm kan je stukken meer - en verschillende informatie - tonen. Een spijtige zaak, of gewoonweg de evolutie, wij willen het wel eens weten van jullie:
Hoe sta jij tegenover de digitale schermen in auto's?
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 5 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden