Nee, we hebben het natuurlijk niet over de manier hoe je naar televisie kijkt thuis. Wel over het dashboard van de wagen. Hoe digitaal mogen merken volgens jou gaan?
De 'verscherming' van de maatschappij begint ook navolging te krijgen in de automobiel. Want zitten we heel de dag op werk achter de computer en swipen we 's avonds lustig in de warmte van de zetel, dan wordt de rit van werk naar huis ook steeds meer digitaal. Daarmee doelen we niet op het stuurgedrag van sommige auto's, wel op het visueel ten toon spreiden van info.
Meer en meer automerken kicken er namelijk op om tellers, meters en allerhande andere informatieverschaffers in een digitaal kleedje te steken. De analoge toerentellers behoren daardoor tot een ras dat met uitsterven bedreigd is. Ergens ook logisch, want op één groot scherm kan je stukken meer - en verschillende informatie - tonen. Een spijtige zaak, of gewoonweg de evolutie, wij willen het wel eens weten van jullie:
Hoe sta jij tegenover de digitale schermen in auto's?
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 4 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 7 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 10 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 10 uur geleden