In deze aflevering leert Wim alles bij over carwrapping. Spraakwaterval Thierry Verheyen is met zijn BC Signature op amper 10 jaar tijd uitgegroeid tot de marktleider op vlak van carwrapping en lakbescherming. Hij vertelt over het verhaal achter BC Signature, over de ins en outs van carwrapping en over het belang van sociale media.
Volg je wat autogerelateerde accounts op Instagram, YouTube of – waarom niet? - TikTok, dan is de kans groot dat je de carwrappers van BC Signature al eens hebt zien passeren. Wim sprak met Thierry Verheyen, oprichter van de marktleider uit Mortsel, over de ins en outs van het wrappen van auto’s.
Bekijk op YouTube:
Beluister via je favoriete podcast-app:
Recente reacties
Nooit meer file!: Zo willen de grote Vlaamse Politieke partijen dit aanpakken (Verkiezingen 2024)
Met een degelijk openbaar vervoer, krijg je een aantrekkelijk alternatief en dus minder verkeer....
Door John 1 dag geleden
Verbod op verkoop auto's met verbrandingsmotor?: Dit vinden de grootste Vlaamse Partijen (Verkiezingen 2024)
Ik ben blij dat ik al zo oud geworden ben (62) en tegen die tijd (2035) waarschijnlijk geen auto...
Door Ricardo 1 dag geleden
Nooit meer file!: Zo willen de grote Vlaamse Politieke partijen dit aanpakken (Verkiezingen 2024)
Ik hoor ze allemaal graag praten, maar ze zullen het nooit kunnen realiseren. Allemaal...
Door Ricado 1 dag geleden
Autosalon van Brussel is terug van weggeweest! (februari 2025)
Ik denk dat de BAS beter hun event schrapt om hun broek er niet helemaal aan te scheuren. Dit jaar...
Door FLP 2 dagen geleden